Sunday, August 26, 2012

Suatu Pagi di Hari-Hari Sebelum Raya


Salam w.b.t.

Seminggu sebelum raya merupakan detik waktu yang menyeronokkan, sekiranya, kita berada di rumah pada waktu tersebut. Dapat berbuka puasa bersama keluarga merupakan suatu pengalaman yang tidak boleh dilupakan sampai bila-bila.

Suasana di bazar Ramadan juga begitu menarik perhatian dengan menawarkan pelbagai jenis juadah berbuka dengan harga yang berpatutan. Keinginan untuk membeli harus dikawal supaya tidak berlaku pembaziran.

Sewaktu pulang ke rumah baru-baru ini, sempat juga saya dan adik-adik beriadah di pagi hari. Apa lagi, jogginglah. Sambil beriadah, sambil mengambil gambar pemandangan alam yang sungguh memukau jiwa. Sungguh indah alam ciptaan-Nya...


Matahari mula memancarkan sinarnya.



 The Long Journey








 Masuk la kalau berani!








 3 kerdil jadian


Gambar kesukaan saya. (tiada kaitan dengan riadah)
Ketika sedang menunggu kaum hawa membeli barang di Tesco.

Walaupun cutinya tidak lama, rasa agak berbaloi juga. Ya la, dapat jumpa sanak saudara. Dan paling penting, boleh merasa ketupat, rendang, nasi himpit dan yang sewaktu dengannya! Sodap-sodap belaka habaq hang... =)

p/s : Esok bermulalah posting baru, Paediatrik a.k.a. Kanak-kanak. Kena jadi budak-budak la kejap nampaknya...

No comments:

Post a Comment

Bencana alam, adakah kita ambil pengajaran?

Salam w.b.t. Lama sungguh tak menulis di sini. Dek kekangan masa kononnya, idea yang sentiasa bersarang di minda tak dapat diterjemahkan da...