Thursday, December 29, 2011

Lantunan Mahabbah Perdana


Salam w.b.t.

Sudah seminggu cuti berlalu. Rasanya macam baru semalam saja aku bertolak dari KL ke kampung halaman. Sedar tak sedar jumaat kedua akan dilalui tak lama lagi.

Ingin aku kongsikan satu program yang menarik sewaktu cuti nie. Walaupun macam agak terlewat post tapi aku kuatkan juga semangat untuk gebang kat pelawat semua.

Program apa tu ?
Program Lantunan Mahabbah Rasulillah Perdana.

Bila ?
30 dan 31 Disember 2011 (Jumaat dan Sabtu)

Kat mana ?
Kat Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti, Alor Setar, Kedah.

Ada apa kat sana ?
Macam-macam ada. Ada kuliah, persembahan nasyid, forum dan banyak lagi yang bertujuan menyelusuri sirah Rasulullah s.a.w. dan menghayati perjuangan Baginda dalam menyebarkan Islam.

Tak mau cakap banyak, yang nak tau lebih lanjut boleh pi ke alamat ni :
http://www.lantunan-mahabbah.blogspot.com

Penceramah jemputan pun mantap-mantap belaka. Banyak ilmu yang boleh kita dapat nanti.

Jadi jom pakat-pakat kita hadir ke majlis ilmu ini yang sememangnya menjanjikan sesuatu yang bermanfaat buat kita semua.

No comments:

Post a Comment

Jururawat, oncall & postcall

Salam w.b.t. Selamat Hari Jururawat saya ucapkan buat semua akak-akak yang telah banyak berkorban masa dan tenaga menolong doktor da...