Thursday, November 22, 2012

Sekecil-Kecil Jihad


Salam w.b.t.

Sejak berlakunya serangan ke atas Gaza, isu boikot merupakan salah satu isu yang selalu diketengahkan dan dibincangkan dalam masyarakat.

Perlukah aku boikot barang tu?

Macam tak berbaloi ja boikot-boikot nie...

Aku makan kat kedai MakCik Dona tu, bukan niat nak sokong Yisrael pun. Sahih tak dak niat pun.

Bagi saya, nak boikot ka, tak mau boikot ka, itu atas diri sendiri. Tetapi, kalau rasa prihatin dan sensitif dengan saudara kita di Gaza, sokonglah usaha ini.

Kalau nak tau dengan lebih lanjut, sila tengok video di bawah ini. Sama-sama ambil pengajaran. InsyaAllah.

video

No comments:

Post a Comment

Jururawat, oncall & postcall

Salam w.b.t. Selamat Hari Jururawat saya ucapkan buat semua akak-akak yang telah banyak berkorban masa dan tenaga menolong doktor da...