Friday, July 6, 2012

The Reasons


Salam w.b.t.

Sesuatu yang jarang-jarang kita dapat akan menyebabkan kita teruja apabila memperolehinya secara sedar atau pun tidak. Contohnya apabila kita berjaya memenangi peraduan teka bilangan kacang soya anjuran Sinaran Matahari Sdn. Bhd. Walaupun hanya mendapat saguhati, kita berpuas hati kerana segala penat lelah yang dicurahkan selama ini membuahkan hasil dan memotivasikan diri ini pada masa hadapan.

Pengalaman atau peristiwa yang kedatangannya secara berkala juga menyebabkan kita berasa tidak sabar untuk melaluinya. Sambutan hari lahir antara peristiwa yang ditunggu-tunggu dengan perasaan yang berbunga-bunga dan berbuah-buah.

Madrasah Ramadan yang akan datang, bagaimana perasaan anda ketika ini? Adakah skala keterujaan anda berada pada tahap maksimum? Jikalau masih belum, jom kita tengok video di bawah ini dahulu supaya tiada alasan untuk tidak teruja pada bulan Ramadan yang bakal menjengah kehidupan kita. (",)



No comments:

Post a Comment

Bencana alam, adakah kita ambil pengajaran?

Salam w.b.t. Lama sungguh tak menulis di sini. Dek kekangan masa kononnya, idea yang sentiasa bersarang di minda tak dapat diterjemahkan da...